Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Jaki jest czas oczekiwania na zamówiony materiał?

IdealStones posiada duże zapasy magazynowe. W swoich magazynach zgromadziliśmy kamienie pochodzące z całego świata. Mamy ponad 150 rodzai kamienia, a nowe dostawy powiększają tę liczbę z każdym tygodniem. Asortyment to slaby materiałowe, płytki w różnych formatach i rozmiarach. Równocześnie sprowadzamy konkretny materiał na indywidualne zamówienie klienta. Czas oczekiwania może być więc bardzo zróżnicowany – materiał może być dostępny na miejscu, lub zamawiany i sprowadzany, co może potrwać około dwóch tygodni dla kamienia sprowadzanego z Europy, i nawet do trzech miesięcy dla kamienia z Azji czy Ameryki Południowej.

Jak sprawdzić cenę i dostępność wybranego przeze mnie kamienia?

Tego typu informacji udziela telefonicznie nasz Dział Handlowy. Można również skorzystać z formularza kontaktowego, umieszczonego na naszej stronie internetowej. Informacji zwrotnej udzielamy niezwłocznie po otrzymaniu zapytania.

Chcę zamówić konkretny materiał. Mogę dokonać rezerwacji przed zakupem?

Oczywiście. Rezerwacji materiału przed zakupem można dokonać przez kontakt telefoniczny lub mailowy z Działem Handlowym.

Jaka gwarancja przysługuje na zakupiony u Państwa kamień?

Udzielamy gwarancji na podstawie przepisów polskiego prawa.

Czy docinacie Państwo slaby lub pasy?

Oczywiście, zawsze, o ile takie jest życzenie klienta, docinamy kamień na wskazany wymiar. Tniemy strumieniem wody lub piłą, zgodnie z wymaganiami klienta.

Można u Państwa zamówić kamień wraz z montażem?

Oczywiście. Zamówimy i sprowadzimy wybrany przez Państwa materiał, precyzyjnie dotniemy go wg wskazań projektu, a następnie, nasi sprawdzeni przez lata wykonawcy zamontują go pod wskazanym adresem. Aby polecić konkretnego fachowca potrzebujemy tylko kilku informacji: rodzaj pracy do wykonania – czyli co trzeba zamontować, jaki materiał będzie montowany, w jakiej części Polski będzie realizowane zlecenie

Kto odpowiada za transport materiału?

Za transport materiału odpowiada klient. Materiał zakupiony w IdealStones klient odbiera na własny koszt, własnym środkiem transportu lub naszym, koszty którego pokrywa klient. My, na Państwa życzenie możemy kamień załadować na środek transportu Klienta i pomóc odpowiednio zabezpieczyć. Nasza odpowiedzialność za towar po zakupieniu go przez Państwa trwa do chwili załadunku. Nie udzielamy gwarancji ani nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia materiału powstałe w trakcie transportu.

Czy na zakupiony u Państwa kamień przysługuje reklamacja?

Oczywiście. Szczegółowe warunki gwarancji zawiera broszura: OGÓLNE WARUNKI SPRZEDAŻY WYROBÓW Z KAMIENI NATURALNYCH. Krótko mówiąc, reklamację należy zgłosić na piśmie listem poleconym. My mamy termin 30 dni od daty przyjęcia reklamacji uznać zgłoszoną reklamację, uzgodnić termin dokonania naprawy wadliwego towaru, jego wymiany lub zwrotu. Mamy również prawo nie uwzględniać reklamacji. Ponosimy koszty związane z wykonaniem naprawy gwarancyjnej.

Czy kamień może zmieniać kolor?

Oczywiście. Kamień to materiał naturalny i po ułożeniu może zmienić barwę, co wynika z utleniania się minerałów wewnątrz kamienia, co jest procesem zupełnie naturalnym. Zmiana barwy nie świadczy o złej jakości materiału.

Czy zamówiony kamień ma zawsze ten sam wzór i wszystkie płyty, płytki wyglądają tak samo?

Kamień to materiał naturalny, niejednorodny, stąd trudno wymagać, aby miał jednakowy, nadrukowany fabrycznie wzór. Cała jego uroda i wyjątkowość polega na tym, że nie jest jednakowy, a pasma, odcienie barw i wzory przenikają się wzajemnie, nadając mu szlachetności i unikalności.